dijous, 22 de gener del 2009

goa

Agafem el tren a Hospet a les 6:30 i arribem a Madgaon cap a les 3 de la tarda. Al tren coincidim amb en Sergio i l'Elvira (dos canaris que van estar escalant amb en Dani a Hampi). Agafem un bus que en menys de 1/2 hora ens deixa a Benaulim.

Decidim quedar-nos 3 dies per Goa, i com que la zona es bastant petita, lloguem un parell de motos per "explorar" aquests indrets.

El primer dia, el dediquem a visitar les platges del Sud.

En Jordi, un noi que vam coneixer a Hampi, ens va recomenar la platja de Cabo de Rama i la platja de la tortuga (prop de Galgibag Beach) on hi ha un "xiringuito" on podies menjar peixitu i marisc fresc per poques rupies. Vam trobar el lloc pero una colla de Russos es van acabar totes lescoses bones i nomes vam poder tastar una dotzena d'ostres...

El segon dia, vam tirar cap a munt i vam anar fins el mercat dels dimecres d'Anjuna. Un mercat ple de tot: artesania, roba... Nosaltres no ens vam firar, pero l'Elvira i en Sergio van carregar!